jeudi 24 octobre 2013

Un petit colis pour ma NSP

Cela fait longtemps que je n'ai pas publié sur mon blog, non pas que je le délaisse ou que j'ai changé de train de vie , bien au contraire mais entre les conserves et pas mal de soucis à la maison, ce n'était pas trop dans mes priorités.
Donc je me suis décidée à finir le colis de rentrée de ma NSP Marine.
Outre des croquettes pour sa chienne pour son régime spécial et des crayons vides pour ses tambouilles je lui ai concocté 4 petites recettes.


Un soin pour les ongles, à base d'huile de ricin pour la pousse et la force, j'ai mis de la cire de mimosa et de la cire d'abeille saponifiée auquel j'ai rajouter quelques gouttes d'HE de citron pour la blancheur. Elle va me dire je veux la recette exacte je la connais mais la faut l'avouer,je l'ai pas j' ai mis la cire au pif jusqu'à la circonstance désirée et a la fin quelques gouttes d'HE et 2 de vit E pour la conservation.

Un après shampoing pour cheveux coloré, un peu plus facile à réaliser et moins épais que le dernier. J'y ai mis de l'hibiscus et de la garance pour la couleur du produit mais surtout des cheveux. J'ai mis en phase aqueuse de l'hydrolat de rose j'adore cette odeur florale légère et pour l'accentuer un peu plus j'ai donc tester la fragrance d'Aromazone pétales de rose. Je ne sais pas ce qu'elle va en penser mais moi qui n'aime pas trop les odeurs fleuries, j'adore.
Je ne vais pas vous détailler la mise en forme de la recette car il s'agit d'une émulsion basique mais voici les ingrédients en détail :
  • HV de Jojoba                       1.3% A
  • BTMS                                   6.2% A
  • Infusion d’hibiscus               33.8% B
  • Hydrolat de rose                  33.1% B
  • Infusion de garance              13.5% B
  • Coco silicone                        3.3% C
  • Extrait Glycériné Hibiscus      3.3% C
  • Phytokératine                          2% C
  • Céramides                            1.5% C
  • Fragrance                                1% C
  • Cosgard                                   1% C

Un masque visage Cacao Addict à la poudre de cacao, à la poudre de cacaotier et avec un macérat vanille, tonka et café ( il sent très bon, je l'ai fait en base sésame, mais ça je le ferais plus ; l'odeur est vraiment trop forte pour moi!)
Ici la mise en forme est très simple: on met tout ensemble, on touille et on met en pot.
Les ingrédients :

  • Argile Rouge               31%
  • Cacao                        15%
  • Poudre de cacaotier     7%
  • Macérat huileux         9.2%
  • HA fleurs d'oranger     13%
  • Eau                           19%
  • Glycérine                  3.8%
  • Cosgard                       1%

Un petite BB crème, une première pour moi, la pâte blanche d’empâtage c'est vraiment chiant a manipuler, on verra bien ce qu'elle en pense moi je teste la mienne demain.
La aussi c'est une émulsion à chaud basique, donc....
Les ingrédients :


  • Empâtage blanc               3.8% A
  • Oxyde rouge                  0.22% A
  • Oxyde jaune                  0.58% A
  • Oxyde noir                    0.04% A
  • Macerat abricot urucum   3.85% B
  • HV Pepins de tomate       1.15% B
  • HV Pepins de cassis          1.15% B
  • HV de prune                        2% B
  • Caprylis                           3.8% B
  • Cire émulsifiante 3           3.5% B
  • Eau                              49.47% C
  • HA Fleurs d'oranger            23% C
  • Xanthane                       0.46% C
  • AHA                                   1% D
  • Algo zinc                            2% D
  • Fragrance                           1% D
  • Cosgard                              1% D 

J’espère que tout ceci lui plaira parce qu'en plus j'ai une NSP qui n'aime pas les surprises!!!



Edit : Avant de l'envoyé je lui ai rajouter un savon
fait en saponification a froid spécial Halloween!

1 commentaire:

  1. A mio vita hè bella grazia à voi, Mein Helfer. Signore Ghjesù in a mo vita cum'è una lumera di candela in a bughjura. Avete dimostratu u significatu di a fede cù e vostre parolle. Sapemu chì ancu quandu chjene tuttu u ghjornu pensendu à cumu ricuverà, ùn era micca dormu, avete caru à mè. Iu cuntattenu in u centru d'herbalarii Dr Itua, chì stava in Africa Afrique. Un amicu meu in Hamburg hè ancu da l'Africa. Ella m'hà parlatu di l'erbe africana, ma ùn era nervu. Sò assai teme à u circondu in l'Àfrica perchè intesu assai affari terribbili per elli da u mo cristianu. Dieu per a direzzione, piglià un passu veru è cuntattate cun ellu in l'email è andà dopu traschate à WhatsApp, m'hà dumandatu sè ùn vi puderà trattamentu o vogliu un mandamentu, li disse à quandu vulia sapè cumu compru u bigliettu in 2 viaghji à l'Africa Per meetu Dr. Itua, ch'e aghju andà è ùn era persone di i persone ch'e aghju vistu. Patente, malati. Itua hè un Dieu mandatu à u mondu, aghju dettu à u mo pastoru ciò ch'e aghju fattu, u Pastor Bill Scheer. Avemu una battaglia veramente bellissima cù Spirit e Flesh. Adorazione chì a stessa nuttata. Ellu pricava per mè è m'hà dumandatu di guidà. Passava 2 settimane è 2 ghjorni in Africa à Dr Itua Herbal Home. Dopu u trattamentu, mi dumandava di scuntrà à a so infermiera per a prova di VIH quandu l'aghju fattu. Hè negativu, aghju dumandatu à u mo amicu per piglià à un altru hospitalu vicinu à l'aghju ghjunsenu, era negativu. Eppuru era bianchissima cù u risultatu, ma cuntentu d'entra di mè. Partìimu cun Dr. Itua, aghju aghju aghju però vi spiegà chì ùn aghju micca bè cumu per vede ellu a mo apprizziamentu, perchè capisce a mo situazione, ma prumminciu chì ellu tistimunarà da a so bè travagliu. Perchè Diu per u mo amicu amicu, Emma, ​​sò chì sapemu puderà leghje questu ora, vogliu ringraziarli. E assai grazie à u Dr. Itua Herbal Centre. Dà i so calendariu chì aghju pututu u mo muro in casa. Dr. Itua pò ancu guariscenu e seguenti malati ... Cancer, HIV, Herpes, Hepatitis B, Etenimentu Inflamatoriu, Diabetes, Cansu Umorru, Kardetturali, Cansi tas-Sider, Kanċer tar-Rijansi, Leukemia, Lun, Fribroid, Infertility, Parkinson's, Inflammatory malatia di l'intestione, Fibromialia, ripigelu l'ex. Pudete cuntattà per email o appressu, @ .. drituaherbalcenter@gmail.com, numiru telefònicu .. + 2348149277967 .. Hè un bon mèdic, parle cun ellu amate. Sò sicuru chì ellu ancu esse intesu.

    RépondreSupprimer