jeudi 24 octobre 2013

Humm chaleur

Dans ma région, il peut faire très froid l'hiver et il est généralement super long. Nous nous chauffons au bois donc le week-end quand on veut rester un peu plus longtemps sous la couette il fait assez frais dans la chambre.
Plutôt que de fabriquer une chaufferette qui n'est pas super sexy j'ai repris l'idée d'Andy et de Clédice afin de me, ou plutôt nous concocter un petit gel chauffant comestible pour nous pimenter les grâce mat.
La recette d'Andy contient beaucoup de glycérine qui peut être assez desséchant et celle de Clédice est à base d'eau et contient surtout du gel d'aloé verra. J'ai donc fait un mix des deux et réalisée une recette assez sympa au niveau texture et goût ( ben oui si il est comestible faut qu'il soit bon!)

Voici donc ma recette qui est super simple :

Eau                                           48%
Xanthane                                    1%
Glycérine                                  30%
Gel d'aloé à boire                     20%
Extrait Aromatique de myrtilles  1%
+Fleurs d’hibiscus pour la couleur              

J'ai testé une première fois en très petite dose avec de l'extrait glycériné d'hibiscus mais j'ai pas aimé alors j'ai refais encore plus simple ; ayant  un peu de mal pour incorporer la xanthane je l'ai réalisé façon syl:
    
Peser l'eau et la faire chauffer légèrement, y ajouter 1 grosse fleur d'hibiscus et laisser colorer.
Peser la xanthane dans un bol et y ajouter petit à petit le gel d'aloé en touillant fortement entre chaque ajout pour que le gel se forme sans grumeaux. Rajouter la glycérine en continuant de mélanger vivement. Incorporer la myrtille puis l'eau colorée filtrée. On mélange encore un bon coup et c'est tout.
Dans ma recette il n'y a pas de conservateur, à la maison je n'ai que du Cosgard et de l'EPP qui ne sont pas adapté.
Étant donné que mon gel est censé être comestible le seul que j'aurais pu mettre c'est le complexe Sorbate & Benzoate dosé à 1%.
Donc ben va valoir que je l'utilise! Je pourrais le mettre au frais mais je ne suis pas une adepte des effets glaçons, grrrr rien que d'y penser j'en ai des frissons!






Oui je c'est mon flacon n'est pas plein, j'en ai pas testé la moitié c'est juste que j'ai fait 100ml!

5 commentaires:

  1. Si tu galères avec la Xanthane à froid, je te conseille de la disperser à chaud la prochaine fois ; on risque beaucoup moins les grumeaux et elle se dissout plus rapidement ^^

    RépondreSupprimer
  2. hihihi ... pourquoi un besoin de justifier que tu n'as pas vide la moitié du pot d'un coup? ... hihihi Ca cache quelque chose tout ca... hehehehehehe
    (Je t'embete!!!)
    Bisous

    RépondreSupprimer
  3. A mio vita hè bella grazia à voi, Mein Helfer. Signore Ghjesù in a mo vita cum'è una lumera di candela in a bughjura. Avete dimostratu u significatu di a fede cù e vostre parolle. Sapemu chì ancu quandu chjene tuttu u ghjornu pensendu à cumu ricuverà, ùn era micca dormu, avete caru à mè. Iu cuntattenu in u centru d'herbalarii Dr Itua, chì stava in Africa Afrique. Un amicu meu in Hamburg hè ancu da l'Africa. Ella m'hà parlatu di l'erbe africana, ma ùn era nervu. Sò assai teme à u circondu in l'Àfrica perchè intesu assai affari terribbili per elli da u mo cristianu. Dieu per a direzzione, piglià un passu veru è cuntattate cun ellu in l'email è andà dopu traschate à WhatsApp, m'hà dumandatu sè ùn vi puderà trattamentu o vogliu un mandamentu, li disse à quandu vulia sapè cumu compru u bigliettu in 2 viaghji à l'Africa Per meetu Dr. Itua, ch'e aghju andà è ùn era persone di i persone ch'e aghju vistu. Patente, malati. Itua hè un Dieu mandatu à u mondu, aghju dettu à u mo pastoru ciò ch'e aghju fattu, u Pastor Bill Scheer. Avemu una battaglia veramente bellissima cù Spirit e Flesh. Adorazione chì a stessa nuttata. Ellu pricava per mè è m'hà dumandatu di guidà. Passava 2 settimane è 2 ghjorni in Africa à Dr Itua Herbal Home. Dopu u trattamentu, mi dumandava di scuntrà à a so infermiera per a prova di VIH quandu l'aghju fattu. Hè negativu, aghju dumandatu à u mo amicu per piglià à un altru hospitalu vicinu à l'aghju ghjunsenu, era negativu. Eppuru era bianchissima cù u risultatu, ma cuntentu d'entra di mè. Partìimu cun Dr. Itua, aghju aghju aghju però vi spiegà chì ùn aghju micca bè cumu per vede ellu a mo apprizziamentu, perchè capisce a mo situazione, ma prumminciu chì ellu tistimunarà da a so bè travagliu. Perchè Diu per u mo amicu amicu, Emma, ​​sò chì sapemu puderà leghje questu ora, vogliu ringraziarli. E assai grazie à u Dr. Itua Herbal Centre. Dà i so calendariu chì aghju pututu u mo muro in casa. Dr. Itua pò ancu guariscenu e seguenti malati ... Cancer, HIV, Herpes, Hepatitis B, Etenimentu Inflamatoriu, Diabetes, Cansu Umorru, Kardetturali, Cansi tas-Sider, Kanċer tar-Rijansi, Leukemia, Lun, Fribroid, Infertility, Parkinson's, Inflammatory malatia di l'intestione, Fibromialia, ripigelu l'ex. Pudete cuntattà per email o appressu, @ .. drituaherbalcenter@gmail.com, numiru telefònicu .. + 2348149277967 .. Hè un bon mèdic, parle cun ellu amate. Sò sicuru chì ellu ancu esse intesu.

    RépondreSupprimer